آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام نفس
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

متن آهنگ نفس مرتضی پاشایی

چشمات منو داده به دستای باد دلم عشقتو از کی بخواد!♫!
دل تو با دلم به سادگی راه نمیاد !♫!
ببین دل من درو رو همه بست تو دلم کی به جز تو نشست!♫!
آخه عاشقتم تو به عاشقی میگی هوس !♫!
همش هوس تورو داره دلم دیوونته چاره نداره دلم!♫!
به تو دلو بسته دوباره دلم عشق تو کاره دلم !♫!
نفس نفسم تورو داد میزنه نفس توی سینه صدات میزنه!♫!
نگاه تو مثل جواب منه تعبیر خواب منه !♫!

 

دلم دیگه درگیر عاشقیه توی قلب تو آخه کیه!♫!
که بهم نمیگی ما دوتا دلمون یکیه !♫!
نذار دیگه سر به سر دل من اگه در به در دل من!♫!
ولی جای توئه دیگه تو دل غافل من !♫!
آره هوس تورو داره دلم دیوونته چاره نداره دلم!♫!
به تو دلو بسته دوباره دلم عشق تو کاره دلم !♫!
نفس نفسم تورو داد میزنه نفس توی سینه صدات میزنه!♫!
نگاه تو مثل جواب منه تعبیر خواب منه !♫!

 

آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام نفس





:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: